torsdag 11 juni 2009

Önska din egen flyglinje med City Airline!

Milano, Stuttgart, Warszawa, Venedig, Borlänge, Genève...

Göteborgsbaserade flygbolaget City Airline, som idag flyger direkt från Göteborg Landvetter Airport, till tolv städer i Europa, låter nu kunden själv önska destination. Den destination som får flest röster på http://www.cityairline.com/vart-vill-du-resa öppnar City Airline en linje till så snart som möjligt.

Flygguiden gillar detta! För visst har vi väl alla våra favoritdestinationer och tänk att själv få kunna vara med och påverka valet av en ny destination. Av alla mina favoritplatser på denna jord så är det speciellt en som ligger mig särskilt varmt om hjärtat. Där är nätterna som ljusast denna årstid, där riskerar man snöfall på skolavslutningen och där rynkar man inte på näsan åt en surströmming...
Tillsammans med min röst bifogas en sång, gissar du rätt melodi så får du följa med till min önskedestination: "Arvidsjaur i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nu, åldrad i ungdomlig fjällvärld, myggornas stad, det är du. Milano, Stuttgart och Venedig, må ursäkta, men Arvidsjaur är den stad som fått allt. Tre tusen sjöar ger fiskrika nätter, ett paradis med både skoter och palt ".
Se så, skynda nu, gå in och rösta, innan du vet ordet av så har vi en direktlinje till Midnattsolens förlovade land, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar