lördag 9 maj 2009

Nu bär det iväg till Turkiet!


Nu är det dags, ikväll bär det iväg. Vi lämnar Landvetter kl 20:30. Har ingen aning om vart vi hamnar, då detta är en ospecificerad resa. Återkommer med mera info senare. Nu måste jag fortsätta packa! Alla mina P är med, dvs Pass, Pengar och Paljetter. Hoppas också finna en nice karaokebar så jag kan få sjunga ut min lycka varje kväll ha ha!

See You later, håller er uppdaterade dagligen så länge jag hittar ställen där jag kan koppla upp mig på nätet.

Hälsn. Flygguiden

1 kommentar:

  1. Hej!

    Hoppas resan gick bra och att du har det bra i Turkiet. Vore kul om du kunde skriva vart du hamnade , hur hoteller är osv. Jag och min sambo ska åka med Lucky Five Star i början av Juni, så vi är väldigt nyfikna:)

    MVH
    Helena

    SvaraRadera